ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ...

ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ...

Για Τα Παιδιά Του Κόσμου

, by ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ


Στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού Προγράμματος
"Σχολεία Υπερασπιστές Παιδιών"
στο οποίο συμμετέχει και το σχολείο μας
οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης
ζωγράφισαν την παραπάνω αφίσα και έγραψαν ένα πολύ όμορφο ποίημα...

Για τα παιδιά του κόσμου

Εγώ γελώ, χαμογελώ,

Μα δεν μου φεύγει απ’ το μυαλό

Πως κάπου μακριά από δω

Στις χώρες του πολέμου

Είναι παιδιά που λαχταρούν

Ειρήνη, αγάπη και ελπίδα

Σ’ αυτό τον κόσμο τον μικρό

Αναζητούν μια ηλιαχτίδα.



Εγώ γελώ, χαμογελώ,

Μα δεν μου φεύγει απ’ το μυαλό

Πως κάπου μακριά από δω

Στης Αφρικής τις χώρες

Παιδιά πεινάνε και διψούν

Δεν ξέρουν να χαμογελούν

Γιατί βαθιά πονάνε

Στα μάτια μας κοιτάνε.



Εγώ γελώ, χαμογελώ,

Μα δεν μου φεύγει απ’ το μυαλό

Πως εσύ κι εσύ κι εσύ κι εγώ

Μπορούμε αν θέλουμε μαζί

Να βοηθήσουμε κάθε παιδί

Να νιώσει αγάπη και στοργή

Κι έτσι η ζωή σ’ αυτή τη γη

Να αποκτήσει νόημα και αξία.


Ευαγγελία, Εύη, Εντισόν, Δέσποινα, Μαριάντα, Νίκος, Ντεσιάνα


17 σχόλια:

  1. Κυρια πιστευω πως ετσι θα βοηθησουμε τα παιδια της UNICEF και επισης καναμε ενα πολυ μεγαλο καλο σε αυτα τα παιδια που το εχουν αναγκη γιατι οπως λεει το ποιημα ολα τα παιδια χρειαζονται μια ηλιαχτιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΑ Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ' ΤΑΞΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ !ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολοι μπορουμε να βοηθησουμε , μαζι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΥΡΙΑ ΤΕΛΕΙΑ Η ΩΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΤΕΛΕΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο παιδια η ζωγραφικη και το ποιημα ειναι τελεια συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ολα τα παιδια εχουν διακαιωμα στη αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ζωγραφια μας ειναι ποιημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καθε παιδι εχει δικαιωμα στη αγαπη τη μορφιση στο παιχνιδι στην και στη ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ζωγραφισαμε ενα αριστουργημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή