ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ...

ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ...

Συνέντευξη Από Έναν Έφηβο

, by ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ




Στα πλαίσια του Προγράμματος Αγωγής Υγείας
" Ο Δρόμος προς την Εφηβεία "

Συνέντευξη από την Ιωάννα

Ερώτηση: Πώς θα χαρακτήριζες την περίοδο της Εφηβείας;
Απάντηση: Περίεργη..

Ερώτηση: Τι αλλαγές διαπιστώνεις στον εαυτό σου;
Απάντηση: Εκτός από τις σωματικές αλλαγές που φυσιολογικά συμβαίνουν
καθώς μεγαλώνεις, αυτό που αλλάζει πολύ είναι η ψυχολογία σου... Γίνεται πιο περίπλοκη...
Από τη μια μπορεί να είμαι χαρούμενη κι από την άλλη στενοχωρημένη
χωρίς λόγο και αιτία...
Συχνά έχω αμφιβολίες και νιώθω ανασφάλεια για τον εαυτό μου...
Για παράδειγμα, κάποιες φορές, νιώθω άσχημη και πως δεν έχω καλή προσωπικότητα...

Ερώτηση: Πιστεύεις πως ένας έφηβος κινδυνεύει κι από τι;
Απάντηση: Σ' αυτή την ηλικία, δεν μπορείς να προβλέψεις όλους τους κινδύνους
που υπάρχουν και σε συνδυασμό με το ότι ο χαρακτήρας σου αναπτύσσεται ακόμη,
μπορεί να οδηγηθείς σε λάθος δρόμους...

Ερώτηση: Τι φοβάται περισσότερο ένας έφηβος;
Απάντηση: Τον αποκλεισμό...

Ερώτηση: Στη συμπεριφορά σου, τι αλλαγές παρατηρείς;
Απάντηση: Από ότι έχω πρατηρήσει, μπορεί να γελάσω εύκολα και με το παραμικρό, αλλά μπορεί και να νευριάσω με το παραμικρό...

Ερώτηση: Πώς διαχειρίζεσαι το θυμό σου;
Απάντηση: Ανάλογα με την αιτία... Μπορεί να ξεσπάσω σε κλάματα, να νευριάσω και να ξεσπάσω, 
ή και να τα κρατήσω μέσα μου...

Ερώτηση: Πιστεύεις πως ο έφηβος είναι γενικά πιο ευαίσθητος;
Απάντηση: Ναι, γιατί έχει αμφιβολίες και ανασφάλειες για τον εαυτό του...



Συντακτική Ομάδα: Εβελίνα, ΣΤ΄τάξη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου